دانشگاه جیرفت / نمایش محتوا

نمایش محتوا

سال جدید دانشجوی دکتری و بین الملل خواهیم داشت
دوشنبه، 20 فروردین 1403
رئیس دانشگاه جیرفت: سال جدید دانشجوی دکتری و بین الملل خواهیم داشت.

دکتر حسین شکفته ضمن  آرزوی قبولی طاعات و عبادات و  تبریک بهار طببعت به کارکنان گفت: امیدواریم با رویش جوانه های فکری جدید، سرآغاز تحولی نو در عرصه دانش و پژوهش باشیم

وی افزود: سال گذشته پیشرفتهای خوبی در دانشگاه جیرفت رقم خورد و مهمترین آن استقلال هیات امنا بود، که تلاش خواهیم کرد در سال جدید با توجه به نظر مساعد که وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، شاهد مستقل شدن هیئت ممیزه باشیم.

رئیس دانشگاه جیرفت اظهار داشت: در تصویب رشته های کارشناسی و کارشناسی ارشد، تاثیرگذار برای منطقه و دانشگاه مصوب شد که امیدواریم در سال جدید هم با پیگیری هایی که بعمل آمده است یک رشته جدید در مقطع دکترا برای دانشگاه مصوب شود و همچنین یکی از برنامه های ما در سال جدید این است که از سال تحصیلی آینده در کنار دانشجوی ایرانی، دانشجو بین المللی هم پذیرش کنیم.

دکتر شکفته بیان داشت: در حوزه عمرانی قدمهای بزرگی برداشته شده، از جمله شروع روند ساخت خوابگاه متاهلی با بیش از 2000 متر مربع و سالن غذاخوری و طرح توسعه سلف سرویس دانشگاه با بیش از 400 مترمربع عملیات اجرایی آن آغاز شده است و در سال جاری پیگیری جدی خواهند شد.

رئیس دانشگاه ابراز امیدواری کرد: کتابحانه مرکزی دانشگاه در سال جدید و نیز طرح توسعه سلف سرویس به بهره برداری خواهد رسید.

دکتر شکفته پیشرفت های دانشگاه را در مجموع حاصل همت و تلاش کارکنان، دانشگاه دانست و تاکیدکرد: فلسفه کاری همه ما احترام به خانواده دانشگاه است و از زحمات همه شما قدردانیم.

حجه الاسلام اصغر شاهرخی مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در جمع نوروزی کارکنان گفت: از همه اساتید و یاوران علمی که برای موفقیت های دانشگاه در سال گذشته تلاش کردند قدر دانی می کنم و این پیشرفتهای دانشگاه حاصل تلاش فرد فرد شما کارکنان بوده است.

وی تصریح کرد: دو نکته در بهار 1403 یادآور می شوم: نکته اول مربوط به ماه مبارک رمضان  است که امیدوارم در روزهای پایانی این ماه مبارک همه را دعا کنیم تا خداوند هر چه را مصلحت ما می باشد برایمان رقم بزند. نکته دوم بهار طبیعت است که پس از زمستان سخت اتفاق می افتد. امیدواریم در کنار بهار طبیعت، بهار بشریت با ظهور امام زمان (عج) هرچه زودتر رقم بخورد و بشر از خواب جهل بیدار شود و به شکوفایی برسد و جهان بهاری شود.

حجه السلام شاهرخی تاکید کرد: تلاش کنیم در سال جدید امید و انگیزه را به فرزندان و دانشجویان القا کنیم و وحدت و اتحاد سرلوحه تمام کارهایمان باشد.

 

منبع: روابط عمومی دانشگاه جیرفت