دانشگاه جیرفت / نمایش محتوا

نمایش محتوا

آیین رونمایی از سری 40 جلدی کتاب رهنامه که با محوریت بیانات مقام معظم رهبری در موضوعات به رشته تحریر درآمد، همزمان با سراسر کشور در دانشگاه جیرفت برگزار شد.
چهارشنبه، 6 دی 1402
کتاب رهنامه که با محوریت بیانات مقام معظم رهبری در موضوعات به رشته تحریر درآمد، همزمان با سراسر کشور با حضور امام جمعه، فرماندار جیرفت، هیئت رئیسه، اعضای هیات علمی و جمعی از دانشجویان در سالن شهدای دانشجو دانشگاه جیرفت رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه جیرفت، رئیس دانشگاه جیرفت در این آیین بیان داشت: اگر به سخنان مقام معظم رهبری تاکنون توجه کرده باشیم همواره نویدبخش و مستند بوده و پس از سال ها سخنرانی هنوز فردی نتوانسته به بیانات ایشان ایراد بگیرد.

دکتر حسین شکفته با اشاره به قدرت نظام جمهوری اسلامی در عرصه بین المللی، افزود: این دستاورد که قدرت برتر در منطقه هستیم و بسیاری از مسائل منطقه بدون حضور و نظر ایران قابل حل نیست حاصل نگاه حکیمانه و راهبردهای اندیشمندانه مقام معظم رهبری است.

وی تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی را از زبان خود ایشان بشناسید. اگر طرفدار حق و حزب الله هستید مسیر همان مسیر مقام معظم رهبری است که تاکنون برای کشور ترسیم شده است. حتماً این 40 جلد کتاب را مطالعه کنید، تا دلایل موفقیت کشور برای شما روشن شود، همچنین مطالعه بیانات روشنگر ایشان می تواند ادامه راه برای شما به ویژه دانشجویان باشد.

حجه الاسلام اصغر شاهرخی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در این آیین با معرفی و بیان برخی از فهرست محتوایی این مجموعه کتاب ها، اظهارداشت: مجموعه 40 جلدی ره نامه مجموعه بیانات مقام معظم رهبری است که در موضوعات مختلف از جمله جوان، دین، ایمان، توحید، دین، دنیا و آخرت، نبوت، قرآن، پیامبر، ولایت و تشیع، امامان معصوم، ولایت فقیه و مردم سالاری، عاشورا، حوزه و روحانیت، امام خمینی (ره)، انقلاب اسلامی، ازادی و استقلال، عدالت، اصول گرایی و اصلاح طلبی، روشنفکری، غرب شناسی، دشمن شناسی، اسلام ناب و اسلام آمریکایی، آرمان گرایی و بسیج، زندگی جهادی، بصیرت، اخلاق و تربیت، شهروند تراز انقلابی اسلامی، نماز معنویت و مسجد، سلامت و ورزش، رسانه و فضای مجازی، هنر، علم و فناوری، زن و خانواده، همسر گزینی و همسر داری، هویت ملی، فلسطین، تمدن نوین اسلامی، مهدویت گردآوری شده است.

امام جمعه جیرفت نیز در این آیین رونمایی طی سخنانی بیان داشت: این آثار فاخر اثر رهبر دانشمند کشورمان است که از علمای کم نظیر جهان اسلام و بسیار جامع و دقیق در موضوعات مختلف به ویژه در حوزه علوم انسانی صاحب نظر می باشد.

حجت الاسلام دکتر تارم ادامه داد: خیلی از روشنفکران قبل از انقلاب با تجلیل و احترام از رهبری سخن  گفتند و ادبیات شیوای  رهبری در بیانات برای همگان مورد ستایش است. نشر این مجموعه 40 جلدی کار بسیار مهم و با ارزشی است که می تواند راهگشای محققین و پژوهشگران باشد.

دکتر احمد بلند نظر فرماندار جیرفت نیز با تقدیر از برگزاری این آیین مهم، اظهارداشت: امیدواریم همه ما بتوانیم رهرو راه ولایت باشیم و قطعاً مطالعه این آثار برجسته که حاصل گردآوری از بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی است می تواند ما را هرچه بیشتر در مسیر ولایت مداری قرار دهد.

منبع: روابط عمومی دانشگاه جیرفت