دانشگاه جیرفت / نمایش محتوا

نمایش محتوا

بازدید علمی دانشجویان و اعضای هیئت علمی دانشگاه جیرفت از معدن مس سرگز اسفندقه
شنبه، 20 اسفند 1401
رئیس دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه گفت: در راستای تعامل دانشگاه‌ با صنایع، جمعی از اعضای هیئت علمی و دانشجویان دانشگاه جیرفت از معدن مس سرگز اسفندقه بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه جیرفت، دکتر آتنا نعیمی افزود: دانشجویان دانشگاه جیرفت با سرپرستی دکتر امیری نژاد، عضو هیات علمی دانشگاه از معدن مس سرگز اسفندقه بازدید کردند.

وی تصریح کرد: در این بازدید علمی که با هدف آشنایی دانشجویان با نحوه تولید و استخراج مواد معدنی صورت گرفت، کارشناسان بخش های مختلف، توضیحات جامعی را در خصوص عملکرد کارخانجات معدنی بیان کردند و دانشجویان ضمن بازدید از مجتمع معدنی مس سرگز اسفندقه، از نزدیک با روند و نحوه استخراج کنسانتره معدن آشنا شدند.

دکتر نعیمی رئیس گروه کارآفرینی و ارتباط با صنعت دانشگاه بیان کرد: امیدواریم این بازدیدها بتواند در روند علمی دانشجویان تاثیر مثبت بگذارد و معلومات آنها را در خصوص نحوه استخراج صنایع معدنی بالا ببرد.

همچنین مهندس مسلم مروجی فرد مدیرکل سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان در رابطه با برگزاری بازدید علمی برای اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه جیرفت، گفت: در این مرحله از بازدیدها، جامعه علمی و دانشگاهی دانشگاه جیرفت شامل اعضای هیئت علمی این دانشگاه از معدن و کارخانه صنایع معدنی مس سرگز اسفندقه بازدید کردند تا گوشه هایی از روند پیشرفت و توسعه جنوب کرمان را با خدمات و اقدامات ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی از نزدیک ببینند.

مهندس مروجی با بیان این که اساتید دانشگاه می توانند در انتقال و بیان خدمات انجام شده توسط نظام مقدس جمهوری اسلامی در جنوب کرمان به دانشجویان و جامعه موثر باشند، اظهار داشت: جامعه به ویژه قشر جوان و نوجوان را باید با دستاوردهای انقلاب اسلامی آشنا نمود تا اسیر تهاجم فرهنگی و رسانه ای غرب نشوند.

گفتنی است این بازدید به همت گروه کارآفرینی و ارتباط با صنعت و مدیریت فرهنگی دانشگاه جیرفت با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب استان برگزار شد.

 

 

منبع: روابط عمومی دانشگاه جیرفت