دانشگاه جیرفت / نمایش محتوا

نمایش محتوا

جشن نیمه شعبان در دانشگاه جیرفت برگزار شد
سه‌شنبه، 16 اسفند 1401
جشن نیمه شعبان با حضور امام جمعه عنبرآباد، هیئت رئیسه، اعضای هیات علمی، کارکنان و دانشجویان در جوار شهدای گمنام دانشگاه جیرفت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه جیرفت، امام جمعه عنبرآباد در این آیین گفت: باید تلاش کنیم معرفت و شناخت خود را نسبت به امام زمان (عج) و ائمه اطهار به بالاترین سطح برسانیم.

حجت الاسلام حمید بامری با بیان این مطلب که سطح شناخت امام زمان (عج) متفاوت است بیان کرد: یکی از سطوح شناختی امام عصر (عج) محبت داشتن به ایشان است که تنها زبانی بیان می شود و شناخت قلبی به آن امام ندارند.

وی خاطرنشان کرد: سطح دوم معرفت به امام زمان (عج) شاد کردن آن امام است و سطح سوم نیز دلتنگی برای ایشان است، لذا در این راستا باید تلاش کنیم معرفت خود را افزایش دهیم که زمینه ظهور امام زمان (عج) فراهم شود.

در ادامه این آیین حجت الاسلام شاهرخی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه جیرفت گفت: تلاش کنیم جزء سربازان امام زمان (عج) باشیم و برای شناساندن آن امام به جوانان تلاش کنیم.

حجت الاسلام شاهرخی تصریح کرد: دنیا باید آماده ظهور امام زمان (عج) شود و این مهم محقق نمی شود مگر به کوشش دانشمندان و دانشجویان مسلمان که جامعه را آماده کنند پذیرای حضور ایشان باشد.

وی در پایان از همه کسانی که در برگزاری این آیین تلاش کردند، دانشجویان، کارکنان، حوزه های مختلف دانشگاه قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه جیرفت این آیین با مداحی، اجرای تئاتر و اجرای موسیقی همراه بود و در پایان نیز از برگزیده گان مسابقات ورزشی جام خلیج فارس تجلیل شد و همچنین احکام مدیران کانون های فرهنگی مهدویت ابلاغ شد.


منبع: روابط عمومی دانشگاه جیرفت