دانشگاه جیرفت / نمایش محتوا

نمایش محتوا

آیین نو دانشجویان دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه جیرفت برگزار شد.
سه‌شنبه، 26 مهر 1401
آیین نو دانشجویان دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه جیرفت با حضور رئیس، اعضای هیات علمی دانشکده و مدیر امور آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه جیرفت، دکتر ایمان گروهی رئیس دانشکده فنی و مهندسی گفت: با شیوع ویروس منحوس کرونا همه آموزش ها به صورت مجازی پیگیری شد و اعضای هیات علمی بسیار تلاش می کردند که دانشجویان متضرر نشوند.

دکتر گروهی تصریح کرد: با حضور دانشجویان در دانشگاه آموزش به صورت حضوری پیگیری شد و این مهم باعث ایجاد نشاط و شور در بین دانشجویان شده است.

وی بیان کرد: در دانشکده فنی و مهندسی سه گروه آموزشی وجود دارد و در چهار رشته کارشناسی و یک رشته در مقطع ارشد پذیرش دانشجو داریم.

دکتر گروهی با بیان این مطلب که باید نگاه متفاوتی به دانشگاه داشته باشیم خاطرنشان کرد: امروز نباید منتظر این باشیم که دولت برای ما شغل ایجاد کند لذا باید از ظرفیت دانشگاه برای راه اندازی شغل مورد نظر و بنگاه اقتصادی خود استفاده کنید. 

وی ادامه داد: مباحثی که در دانشگاه ارائه می شود زمینه ساز رشد علمی شما است لذا باید تلا ش کنید به سمت کار آفرینی حرکت کنید. 

دکتر گروهی با بیان این مطلب که اعضای هیات علمی بسیار توانمندی در دانشکده فنی و مهندسی وجود دارد بیان کرد: از فرصت حضور اساتید خود برای ایجاد ارتباط با صنعت و جامعه استفاده کنید.  

وی با اشاره به راه اندازی مراکز رشد واحد های فناور در دانشگاه و حمایت از ایده های دانش بنیان افزود: به دنبال اهداف و ایده های بزرگ باشید و آنها را با تلاش مضاعف دنبال کنید و دانشگاه نیز از ایده های نو حمایت ویژه خواهد کرد.

 در ادامه این آیین دکتر امیر رضا امیر میجانی مدیر امور آموزشی و تحصیلات تکمیلی نیز ضمن ارایه قوانین آموزشی مسایلی که دانشجویان در طول تحصیل با آنها روبه رو می شوند را توضیح داد.

منبع: روابط عمومی دانشگاه جیرفت