دانشگاه جیرفت / نمایش محتوا

نمایش محتوا

سمینار آموزشی خودشناسی ضمیرناخودآگاه در دانشگاه جیرفت
دوشنبه، 19 اردیبهشت 1401
به همت معاونت دانشجویی، مرکز مشاوره و سلامت دانشگاه جیرفت و انجمن مهرگستران هفت گنج سمینار آموزشی خودشناسی ضمیرناخودآگاه در دانشگاه جیرفت برگزار گردید و مورد استقبال پرشور دانشجویان و علاقه مندان قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه جیرفت دکتر بسیج معاون دانشجویی دانشگاه  در ابتدای این سمینار، بر اهمیت مسائل بهداشت روانی و ضرورت خودشناسی برای رسیدن موفقیت و دست یابی به اهداف تاکید نمودندو گفت: برای رسیدن به هدف یکی از مهمترین مباحثی که باید فرا بگیریم شناخت از خود و توانمندی و همچنین نقاط ضعف می باشد.

وی تصریح کرد: به دنبال شناخت از خود محیط پیرامون شما می توانید توانمندی خود را ارتقا دهید و برای رسیدن به هدف گام های استواری بردارید.

در ادامه مدرس این سمینار محمد مهدی قرچیان گفت: ضمیر ناخودآگاه بخشی از ذهن ماست که بسیاری از تصمیم‌های ناخودآگاه (خودکار) و برداشت‌های ما در آنجا شکل می‌گیرد.

وی تصریح کرد: روان‌شناسان ضمیر ناخودآگاه را سرچشمه‌ی خلاقیت، اندیشه‌ها و احساسات شهودی، الهام و بیداری معنوی می‌دانند، بسیاری از افراد بر این باورند که هر شخص می‌تواند از ضمیر خودآگاه خود برای ایجاد تغییر  خود استفاده نماید و آن را به تغییرات قابل ملاحظه‌ای در زندگی شخصی خود تبدیل نماید. به بیان ساده‌تر، اگر می‌خواهید دستاوردهای بیشتری داشته باشید (پول، چشم‌انداز شغلی یا فرصت‌های دیگر) باید خودتان را ارتقا دهید. زمانی که یاد بگیرید چطور طرز تفکر خود را تغییر داده و به قدرت ضمیر ناخودآگاه‌تان متصل شوید، زندگی شادتر و موفق‌تری خواهید داشت.

منبع: روابط عمومی دانشگاه جیرفت