دانشگاه جیرفت / نمایش محتوا

نمایش محتوا

تخلیه خوابگاه های دانشجویی دانشگاه جیرفت
جمعه، 21 خرداد 1400
باعنایت به انجام پاره ای تعمیرات خوابگاه ها در ایام تابستان 1400، خواهشمند است نسبت به تخلیه اتاق ها و انتقال لوازم شخصی به انبار های تعیین شده در واحدهای خوابگاهی اقدام نمایید.

قابل توجه دانشجویان محترم

باعنایت به انجام پاره ای تعمیرات خوابگاه­ ها در ایام تابستان 1400، خواهشمند است نسبت به تخلیه اتاق ها و انتقال لوازم شخصی به انبار­های تعیین شده در واحدهای خوابگاهی خود از تاریخ 29/‏3/‏1400 لغایت 6/4/1400 (به استثناء روزهای پنج شنبه و تعطیل) و در ساعات اداری اقدام نمائید.

تحویل وسایل به دو روش زیر صورت می گیرد:

- روش اول: مراجعه حضوری دانشجو

- روش دوم: مراجعه وکیل تعیین شده توسط دانشجو (وکیل می­تواند یکی از دانشجویان خوابگاه یا بستگان درجه 1 دانشجو با ارائه مدرک معتبر باشد)

 

بدیهی است با توجه به ضرورت انجام تعمیرات و نظافت اتاق­های خوابگاهی؛ در صورت عدم مراجعه و تخلیه در بازه زمانی فوق، امور خوابگاه ها هیچ مسئولیتی بابت لوازم شخصی دانشجو نداشته و لوازم توسط خدمات به انبار خوابگاه انتقال داده می‌شود.

خاطر نشان می‌گردد در صورت اعلام وضعیت قرمز در شهر جیرفت از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا، تاریخ‌های جدید برای تخلیه اتاق‌ها اعلام خواهد شد.

 

دانشجویان محترم توجه داشته باشند:

  •     امکان سکونت در خوابگاه به هیچ عنوان میسر نمی­باشد؛ لذا دانشجویانی که متقاضی تحویل وسایل خود می­باشند برنامه سفر خود را به نحوی تنظیم نمایند تا بدون ماندگاری در خوابگاه وسایل خود را تخلیه نمایند.
  •  در صورت بروز هرگونه مشکل در ساعات اداری (ساعت 7 الی 13) با شماره 43347703-034 (واحد امور خوابگاه ها) تماس حاصل فرمایید.