دانشگاه جیرفت / نمایش محتوا

نمایش محتوا

یادواره شهدای گمنام دانشگاه در زیر باران رحمت الهی، برگزار شد
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403
هفتمین یادواره شهدای گمنام دانشگاه جیرفت در حال و هوایی متفاوت و در زیر ریزش رحمت الهی با فضای معنوی خاص برگزار شد و به اذعان بسیاری از حاضرین در این یادواره، به شبی بیاد ماندنی برای آن ها تبدیل شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه جیرفت، باران رحمت الهی هرچند از قبل هم تا حدی پیش بینی میشد و تصور این بود که ریزش باران شاید شرایط برگزاری را بهم بزند اما خوشبختانه نه تنها مانع برگزاری یادواره شهدای گمنام دانشگاه و شهدای دانشجوی شهرستان های جیرفت و عنبرآباد نشد، بلکه جو حاکم بر این مراسم را به نحوی خاص و دلنشین و معنوی تغییر داد.

دکتر حسین شکفته، رئیس دانشگاه جیرفت در این مراسم ضمن تقدیر از حضور پرشور دانشجویان و حضور مسئولین در این مراسم معنوی، و نیز با تقدیر از همراهی تمامی افراد در برگزاری این یادواره به ویژه همراهی دانشجویان و کارکنان دانشگاه، بیان داشت: ما مدیون شهدا هستیم و هرچه که برای آن ها کار کنیم کم است و فضای دانشگاه بعد از ورود شهدای گمنام حال متفاوتی گرفته است و خیر و برکت زیادی از لحاظ مادی و معنوی برای دانشگاه ایجاد شده است.

وی در بخشی از سخنان خود با تقدیر از پاسخ مقتدرانه نیروهای هوافضای سپاه پاسداران بعد از حمله اسرائیل به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق، اظهارداشت: نهاد سپاه زاده انقلاب است و هنوز انقلابی مانده است. جا دارد با گرامیداشت و تبریک دوم اردیبهشت ماه سالروز تشکیل سپاه پاسداران به تمامی پاسداران این نظام مقدس، از تلاش های این عزیزان در ایجاد امنیت در کشور تقدیر نماییم.

در ادامه این مراسم، با حضور سردار عبدالفتاح اهوازیان به عنوان سخنران و راوی جبهه و شهدا، و نیز استاد محمد اسماعیلی به عنوان مجری و پرده خوان، و با ایجاد حال و هوایی معنوی، بسیاری از حاضرین حظ خاصی از حضور در مراسم بردند و در پایان نیز میهمان سفره شهدا بودند.
منبع: روابط عمومی دانشگاه جیرفت