دانشگاه جیرفت / نمایش محتوا

نمایش محتوا

دومین همایش بین المللی و یازدهمین همایش ملی کنترل بیولوژیک در کشاورزی و منابع طبیعی
یکشنبه، 24 دی 1402
دانشگاه جیرفت میزبان دومین همایش بین المللی و یازدهمین همایش ملی کنترل بیولوژیک در کشاورزی و منابع طبیعی می باشد که در تاریخ های 25 و 26 بهمن ماه 1402 برگزار خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه جیرفت، دکتر حمیدرضا علیزاده دبیر اجرایی این همایش بیان داشت: این همایش در راستای کمک به تولید محصولات سالم و حمایت از محیط زیست و حشرات مفید به میزیانی دانشگاه جیرفت در شهر جیرفت هند کشاورزی ایران و قطب گلخانه های تولید محصولات کشاورزی در فصل زمستان در تاریخ های 25-26 بهمن ماه 1402  برگزار خواهد شد.

وی افزود: امیدواریم حضور فعال پژوهشگران، متخصصین، دانشجویان، تولیدکنندگان عوامل بیوکنترل و محصولات کشاورزی در این همایش موجب پرباری این همایش برای آیندۀ کنترل بیولوژیک ایران باشد.

رئیس دانشکده کشاورزی دانشگاه جیرفت خاطر نشان کرد: مهمترین محورهای همایش در حوزه آخرین یافته ها و موفقیت ها در زمینه کاربرد عوامل بیوکنترل در کشاورزی و منابع طبیعی، فرمولاسیون عوامل بیوکنترل، کنترل بیولوژیک و تغییرات اقلیم، سودمندی و مخاطرات کاربرد عوامل بیوکنترل،  بهبود پذیرش کاربرد عوامل بیوکنترل توسط کشاورزان و مکانیسم های برهمکنش میکروارگانیسم ها و گیاهان و کنترل بیولوژیک خواهد بود.

وی افزود: علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و نیز با توجه به تمدید زمان ارسال مقالات به صفحه اینترنتی همایش به آدرس (https://11thcbiocontrol.ut.ac.ir) مراجعه نمایند.