دانشگاه جیرفت / نمایش محتوا

نمایش محتوا

دانشگاه جیرفت مزین به پرچم متبرک حرم امام رضا(ع) شد.
سه‌شنبه، 9 خرداد 1402
دانشگاه جیرفت با حضور خدام حرم مطهر امام رضا (ع) متبرک به پرچم بارگاه ملکوتی امام هشتم شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه جیرفت، صبح امروز دانشگاه جیرفت در آستانه میلاد پر برکت امام رئوف و دهه کرامت با حضور پرشور هیئت رئیسه دانشگاه، اساتید، یاوران علمی، دانشجویان و خادمان حرم مطهر، همراه با آیین های معنوی در گلزار شهدای گمنام دانشگاه، مولودی خوانی و پخش کلیپ صلوات خاصه امام رضا (ع) مزین به پرچم متبرک شده بر آستان امام هشتم شد.

در ابتدای این آیین حجت الاسلام اصغر شاهرخی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه جیرفت گفت: برای اساتید، یاوران علمی و دانشجویان دانشگاه جیرفت، مزین شدن این نهاد علمی به پرچم متبرک آقا علی ابن موسی الرضا (ع) افتخار بزرگی است.

حجت الاسلام اصغر شاهرخی افزود: همگی بیاییم زیر این پرچم با خدای خودمان و علی ابن موسی الرضا (ع)عهد ببندیم خدمتگزار شایسته ای برای اسلام و مسلمین باشیم.

در ادامه این مراسم حجت الاسلام ذبیحی سخنران جلسه با اشاره به رسالت کتب مذهب شیعه آموختن و آموزش را از رسالت های مذهب شیعه دانست و گفت: امام رضا (ع) عالم آل محمد، اهل مناظره در چهارچوب اخلاق بود.

وی امام رضا (ع) را پیروز همه مناظره ها خواند و تصریح کرد: علم امام هشتم آموختنی نبود، زیرا با الهام از معرفت الهی بود که طرف مقابل را جذب می کرد.

حجت الاسلام ذبیحی تاکید کرد: مذهب شیعه مذهب شمشیر نیست بلکه مذهب اخلاق است.

منبع: روابط عمومی دانشگاه جیرفت