دانشگاه جیرفت / نمایش محتوا

نمایش محتوا

اعلام حمایت قاطع دانشگاه جیرفت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
سه‌شنبه، 4 بهمن 1401
رئیس دانشگاه جیرفت با صدور بیانیه ای ضمن اعلام حمایت قاطعانه از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و محکوم کردن اقدام مذبوحانه پارلمان اروپا گفت: سپاه پاسداران تروریست هایی که اروپایی ها و آمریکایی ها رشد دادند، نابود کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه جیرفت، دکتر حسین شکفته با اشاره به نقش تعیین کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نابودی تروریست های منطقه افزود: سپاه پاسداران بیشترین نقش را در مقابله با تروریست های منطقه‌ ای و جهانی داشته و دولت ‌های اروپایی مدیون رشادت ‌های سپاه در عرصه مقابله با تروریست ‌های داعشی هستند.

در ادامه این بیانیه تاکید شده است؛ اقدام اخیر پارلمان اروپا در تروریستی خواندن "سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران" نشان از اوج استیصال، برآشفتگی و درماندگی اتاق فکر دشمن در برابر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

در این بیانیه آمده است؛ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران نه تنها در عرصه های نظامی بلکه در تمام عرصه ها ثابت کرده است که همواره با کار جهادی در همه میادین از میدان دفاع مقدس، مبارزه با منافقین، تروریست های داعش، کمک رسانی در حوادث طبیعی همچون سیل و زلزله، میدان مبارزه با محرومیت زدایی و سازندگی، اجرای پروژه های عمرانی و حمایت از شرکت های دانش بنیان جهت تامین نیازهای علمی و صنعتی کشور تا میدان مبارزه با کرونا و.. آنجا که نیاز به جهاد بوده با تمام توان وارد عمل شده است.

 این بیانیه می افزاید؛ امروز حرکت جهادی و انقلابی سپاه پاسداران به فرماندهی رهبر معظم انقلاب اسلامی در راستای بیداری اسلامی در جهان، باعث شده دشمنان این مرز و بوم احساس خطر کنند.

در پایان این بیانیه آمده است؛ جامعه دانشگاهی جیرفت ضمن محکوم کردن اقدام مذبوحانه دولتمردان اروپا، حمایت قاطعانه خود را از این نهاد انقلابی و مردمی اعلام می نماید و در راستای اقتدار جمهوری اسلامی ایران به مانند گذشته در کنار نیروی جان برکف سپاه پاسداران ایستاده است.

 

منبع: روابط عمومی دانشگاه جیرفت