دانشگاه جیرفت / نمایش محتوا

نمایش محتوا

دکتر حسین شکفته رئیس دانشگاه جیرفت در همایش تجلیل از پژوهشگران دانشگاه: افزایش شاخصه های پژوهش و فناوری دانشگاه جیرفت طی دوسال گذشته در تمام ابعاد چشمگیر و منجر به ارتقاء رنکینگ دانشگاه در سالهای آتی خواهد شد.
چهارشنبه، 22 آذر 1402
دکتر حسین شکفته ضمن تبریک هفته پژوهش به محققانی که در جهت رفع نیازهای جامعه گام بر می دارند ادامه داد: خدا را شاکریم امسال برای اولین بار محققین دانشگاه جیرفت در جمع پژوهشگران و فناوران برتر بین المللی، ملی و استانی قرار گرفتند

رئیس دانشگاه جیرفت بیان داشت: کمک ها در حوزه پژوهش ناچیز است اما توجه ما سقف اختیارات و گاها فراتر از ظرفیت دانشگاه است.

دکتر شکفته رشد پژوهشی دانشگاه طی دو سال گذشته را  بسیار چمشگیر دانست و بیان کرد: موفقیتها  نتیجه همدلی و هم افزایی تمام ظرفیتهای دانشگاه اعم از هیئت علمی، یاوران علمی و دانشجویی است

رئیس دانشگاه جیرفت خاطر نشان کرد: طی  یکسال  گذشته تعداد دانشیاران دانشگاه افزایش قابل ملاحظه داشتند به طوری که اکنون بیش از 30 دانشیار در دانشگاه  داریم و این نتیجه تلاش اساتید  و همراهی همکاران است.

دکتر شکفته اضافه کرد: اکثر شاخصه های دانشگاه در حوزه های مختلف اعم از آموزشی، پژوهشی، فناوری، رشته های تحصیلی در مقاطع مختلف، عمرانی، رفاهی و فرهنگی  طی دو سال گذشته رشد مثبت و بسیار خوبی  داشته است.

رئیس دانشگاه جیرفت تاکید کرد: مطمئنم اگر نبود وحدت و همدلی شما همکاران این موفقیت ها کسب شدنی نبود..

دکتر شکفته  در پایان بیان داشت: دانشگاه با کمبود نیروی انسانی در بدنه کارشناسی مواجه است و  بسیاری از همکاران تلاش چند برابری دارند که صمیمانه از آنها قدر دانم و امیدوارم این تلاشها و موفقیت ها  تداوم داشته باشد .

دکتر امیدعلی اسماعیلی پور معاون آموزش و پژوهش دانشگاه در همایش تجلیل از پژوهشگران برتر  دانشگاه جیرفت با نگاه ریاست دانشگاه تلاش کردیم اکثر زیر ساختهای پژوهشی دانشگاه اعم از آزمایشگاه، کارگاه، حمایت های مالی همچنین توسعه رشته های تحصیلات تکمیلی، افزایش گرنت و حمایت های مالی را افزایش دهیم.

وی ادامه داد: خوشبختانه این حمایت ها منجر به رشد و جهش بسیار  خوب در حوزه پژوهش منجر شد.

منبع: روابط عمومی دانشگاه جیرفت