دانشگاه جیرفت / نمایش محتوا

نمایش محتوا

تجلیل از قهرمان پارالمپیک جیرفتی ، در دانشگاه جیرفت
دوشنبه، 13 آذر 1402
در حاشیه اختتامیه جشنواره ورزشی پاییزه دانشگاه جیرفت و به مناسبت روز جهانی معلولان با حضور هیئت رئیسه دانشگاه از سعید افروز قهرمان جیرفتی پارالمپیک تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه جیرفت، در ابتدای این آیین دکتر حسین شکفته رئیس دانشگاه ضمن تجلیل از تلاش‌های پارادومیدانی‌کار جهانی گفت: برای جامعه دانشگاهی دانشگاه جیرفت افتخار است که پرچم جمهوری اسلامی در پارالمپیک توسط یک ورزشکار از جنوب استان کرمان برافراشته شده است.

دکتر شکفته با اشاره به اینکه سعید افروز از دانشجویان اسبق دانشگاه جیرفت می‌باشد، این دانشگاه را خانه سعید افروز توصیف کرد و افزود: موجب خرسندی و افتخار ماست که یک قهرمان ملی و از افتخارات کرمان و کشور محسوب می‌شود، سال‌ها به عنوان دانشجو در این دانشگاه تحصیل نموده است.

در ادامه، دکتر سنجری معاون دانشجویی دانشگاه جیرفت نیز در سخنانی حضور سعید افروز در دانشگاه را موجب افتخار و پربار شدن مراسم اختتامیه جشنواره پاییزه ورزشی دانشجویان دانست و در ارائه گزارشی پیرامون جشنواره ورزشی  خاطرنشان کرد: جشنواره ورزشی پائیزه دانشگاه از 25 مهرماه و بمناسبت هفته تربیت‌بدنی با حمایت ویژه ریاست دانشگاه آغاز و امشب به پایان رسید.

وی بیان داشت: امیدواریم دانشجویان دانشگاه جیرفت در تمام جشنواره‌های ورزشی با همین شور و علاقه شرکت کنند تا بتوانیم تیم‌های خوبی برای مسابقات منطقه‌ای و ملی آماده نماییم.

منبع: روابط عمومی دانشگاه جیرفت