دانشگاه جیرفت / نمایش محتوا

نمایش محتوا

دیدار هیات رئیسه و مدیران دانشگاه جیرفت با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه جیرفت
سه‌شنبه، 7 آذر 1402
اعضای هیات رئیسه، جمعی از مدیران، روسای و اعضای کانون‌های بسیج اساتید، بسیج کارکنان و بسیج دانشجویی و تعدادی دیگر از کارکنان دانشگاه صبح امروز بمناسبت هفته بسیج با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه جیرفت دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه جیرفت، در این دیدار دکتر حسین شکفته رئیس دانشگاه جیرفت گفت: بسیج یک تفکر است و مبنا و بن مایه آن اخلاص و توکل به خداست و اگر این تفکر الگو قرار گیرد هر ناشدنی‌، شدنی خواهد شد و باور داریم اگر مورد توجه همه افراد قرار گیرد موجبات تمدن‌سازی جهان اسلام خواهد شد.

در ادامه فرمانده ناحیه بسیج سپاه شهرستان جیرفت گفت: بسیج در تمام موضوعات و بخش‌های جامعه نیاز به فعالیت دارد که به همین دلیل شاخه‌های مختلف این شجره طیبه گسترده است و یکی از شاخه‌های این شجره طیبه علم است و اهمیت علم بر کسی پوشیده نیست و آنجایی که افراد فاضل و عالم مسلح به سلاح علم در کنار اخلاص هستند می‌توانند فرمانده و پیش‌برنده باشد.

سرهنگ پاسدار نسب امیری افزود: بسیج هم این موضوع را به خوبی درک کرده است. از بسیج دانش‌آموزی، بسیج مهندسین، بسیج دانشجویی تا بسیج اساتید باید موجب پیشبرد جامعه شود و بین بسیج و علم جدایی نیست و این تفکر الهی است که می‌تواند جامعه را به سمت نور و عاقبت بخیری ببرد.

وی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) که می‌فرمایند؛ ما به قله نزدیک هستیم این به قله رسیدن همراه با علم می‌باشد که همت شما عزیزان در دانشگاه‌ها را می‌طلبد تا بتوانیم هرچه زودتر و بهتر به قله برسیم.

 

منبع: روابط عمومی دانشگاه جیرفت