دانشگاه جیرفت / نمایش محتوا

نمایش محتوا

پیام رئیس دانشگاه جیرفت بمناسبت آغاز هفته بسیج
دوشنبه، 29 آبان 1402
دکتر حسین شکفته رئیس دانشگاه جیرفت بمناسبت آغاز هفته بسیج طی پیامی ضمن گرامیداشت این هفته به جوانان و دانشگاهیان توصیه کرد برای مسلح شدن به سلاح ایمان و تقویت روحیه صبر و استقامت، به مدرسه بسیج وارد شوید.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه جیرفت، متن این پیام به شرح ذیل می باشد.

بسم الله الرحمن الرحیم

بدون شک فرمان تشکیل بسیج از سوی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران از دستوراتی است که برگرفته از روح روحانی امام و الهام گرفته از انس و الفت این عالم جلیل القدر با کتاب آسمانی قران است.

امام همواره تاکید داشتند قدرتی که رو به روی شما قرار دارد علاوه بر قدرت برتر نظامی مسلح به قدرت بزرگ شیطانی در اکثر نقاط جهان نیز می باشد.

امام خمینی آن عالم استکبارستیز، قدرتی بالاتر از قدرت آمریکا را که همان توجه به خدا و اسلام است در وجود جوانان  این سرزمین مشاهده کرد. لذا فرمان تشکیل قوا و صدایی واحد برای مقابله با دشمن این آب و خاک که همان تشکیل بسیج بود، را صادر کرد.

بیش از چهار دهه است که برکات تجمیع صداها در بسبج، مقابل تمام چالش های داخلی و خارجی به مدد این سرزمین آمده و از بحران ها عبور کرده است.

آنچه را که از مکتب میقات این پابرهنگان یاد گرفته ایم، به معراج بردن اندیشه های پاک در مسیر اسلام است و هرآنچه را که از مدرسه بسیج خارج شد، چیزی جز تلاش و کوششی گمنام برای ایرانی سربلند نیست. لشکر مخلصی که همواره بوی رشادت و شهادت فضای آن را عطرآگین نموده است.

اینجانب ضمن تبریک و گرامیداشت هفته بسیج و 5 آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام خمینی (ره)، به همه جوانان و دانشگاهیان سرزمینم توصیه می کنم برای مسلح شدن به سلاح ایمان و تقویت روحیه صبر و استقامت، به مدرسه بسیج وارد شوید تا خنثی گر فتنه ها و طوفان های شیطان بزرگ و شیطان صفتان باشید.

حسین شکفته
رئیس دانشگاه جیرفت
29 آبان ماه 1402