دانشگاه جیرفت / نمایش محتوا

نمایش محتوا

همایش ازدواج شاد و پایدار در دانشگاه جیرفت برگزار شد
شنبه، 27 اسفند 1401
معاون دانشجویی دانشگاه جیرفت گفت: مرکز، همایش ازدواج شاد و پایدار با محورهای آموزشی، تاثیر ازدواج بر سلامتی، تاخیر در ازدواج و رویکردهای آن، باورهای غلط در ازدواج در دانشگاه جیرفت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه جیرفت دکتر مسلم بسیج افزود: این همایش که با حضور دکتر علی بهرام نژاد مدیر کل دفتر سلامت روانی و اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی کرمان برگزار گردید و گروه های هدف (دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه جیرفت، کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی، کارشناسان حوزه مشاوره و روان شناسی و مربیان پرورشی و مدیران مدارس) حضور داشتند.

وی تصریح کرد: ضمن بحث و گفتگو و پرسش و پاسخ پیرامون ازدواج و چالش های آن، مزایا و معایب، آسیب ها و ... با جدید ترین مطالعات و پژوهش های انجام شده در زمینه ازدواج و خانواده آشنا شدند.

دکتر بسیج خاطرنشان کرد: همایش پیشگیری از رفتارهای مخاطره آمیز (گرایش به مصرف دخانیات، مواد مخدر، الکل، خشونت، رفتارهای پرخطر جنسی، خودکشی و دیگر رفتارهای خود آسیب رسان) با همکاری معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در دانشگاه جیرفت برگزار شد.

وی بیان کرد: در این همایش دکتر بهرام نژاد  به صورت کاربردی با تکیه بر آخرین مطالعات روز دنیا در حوزه آسیب های اجتماعی در ابتدای امر راه‌های کاهش استرس، اضطراب و مدیریت هیجانات منفی را که عامل اساسی گرایش افراد به سمت رفتارهای پرخطر می باشد را آموزش دادند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه جیرفت این همایش به همت مرکز بهداشت، درمان و مشاوره دانشجویی دانشگاه جیرفت با همکاری معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت برگزار شد.

 

منبع: روابط عمومی دانشگاه جیرفت