دانشگاه جیرفت / نمایش محتوا

نمایش محتوا

دانشگاه جیرفت خانه دوم معلمان و دانش آموزان جنوب کرمان است.
دوشنبه، 22 اسفند 1401
رئیس دانشگاه جیرفت در جمع معلمان ریاضی جنوب کرمان گفت: دانشگاه جیرفت خانه دوم معلمان و دانش آموزان جنوب کرمان است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه جیرفت دکتر حسین شکفته در نشست معلمان ریاضی جنوب کرمان افزود:

معلمان سهم بسزایی در پیشرفت جامعه و افراد آن دارند.

دکتر شکفته تصریح کرد: امروز جنوب کرمان و شهرستان جیرفت آنگونه که باید از ظرفیت های آن استفاده نشده و در همین راستا پیشرفت متوازنی نداشته است.

وی بیان کرد: مهمترین افراد تاثیر گذار جامعه معلمین هستند لذا می توانند تاثیر فراوانی در آینده جوانان به ویژه در حوزه اشتغال و سایر موضوعات بگذارند.

دکتر شکفته خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم سطح آموزشی منطقه را به سطح عالی برسانیم و رسیدن به این مهم نیازمند تلاش و همت شما معلمین است.

دانشگاه جیرفت با تمام توان در خدمت آموزش منطقه است و خانه شما معلمین و دانش آموزان است.

در ادامه این نشست فرماندار شهرستان جیرفت گفت: باید تلاش کنیم رشته های علوم انسانی و فنی و مهندسی در جامعه رونق پیدا کند لذا معلمین در این راستا نقش تاثیر گذاری دارند.

دکتر احمد بلندنظر افزود: اطلاع رسانی نیاز کشور به سایر رشته ها باعث می شود دانش آموزان به این سمت حرکت کنند.

دکتر بلندنظر تصریح کرد: رقابت برای رشته های پزشکی باعث ایجاد آسیب در دانش آموزان شده است و این مهم باید با همفکری و تلاش حوزه آموزشی برطرف شود.

وی بیان کرد: دانشگاه جیرفت در یک سال گذشته با مدیریت جدید و حمایت دولت توانسته فعالیت های خوبی در حوزه های آموزشی، پژوهشی و عمرانی انجام دهد و تلاش دارد با برگزاری همایش های ملی و منطقه ای و همچنین مسابقات شهر ریاضی در منطقه جنوب کرمان مسئولیت اجتماعی خود را به نحو احسنت انجام دهد.

در ادامه این آیین اعضای انجمن ریاضی شهرستان جیرفت به بیان دیدگاه های خود پرداختند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه جیرفت این نشست با حضور معلمان ریاضی جنوب کرمان، هیئت رئیسه دانشگاه جیرفت و فرماندار شهرستان جیرفت با هدف برنامه ریزی برای برگزاری مسابقات شهر ریاضی در جنوب کرمان برگزار شد و در پایان اعضای موقت انجمن ریاضی جنوب کرمان مشخص شدند.

 

 

 

منبع: روابط عمومی دانشگاه جیرفت