دانشگاه جیرفت / نمایش محتوا

نمایش محتوا

دیدار جمعی از مدیران دانشگاه جیرفت با فرماندار جدید جیرفت
دوشنبه، 30 خرداد 1401
جمعی از مدیران دانشگاه جیرفت به همراه جمعی از مدیران دانشگاه به منظور تبریک انتخاب جناب آقای احمد بلندنظر به عنوان سرپرست فرمانداری جیرفت، روز گذشته در محل سالن اجتماعات فرمانداری جیرفت با وی دیدار داشتند.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه جیرفت، در این دیدار دکتر حسین شکفته رئیس دانشگاه جیرفت ضمن تبریک به فرماندار جیرفت، برای او آرزوی بهترین اتفاقات در طول مسئولیت جدید را داشت و بیان داشت: ما همواره شما را به عنوان یک همکار و از بدنه دانشگاه جیرفت می‌دانیم و با شنیدن خبر انتخاب شما به عنوان فرماندار جیرفت از صمیم قلب خوشحال شدیم.

وی بیان داشت: از آنجایی که شما از دانشگاه برای مسئولیت فرمانداری جیرفت انتخاب شده‌اید، قطعاً بخشی از موفقیت شما را به نام این دانشگاه خواهند نوشت بنابراین برای شما آرزوی بهترین‌ها را در این مسیر داریم.

دکتر شکفته با اشاره به روحیه جهادی و خدمت‌رسانی فرماندار جیرفت، از او تقاضا کرد که با تمام توان و انگیزه همیشگی در جهت آبادانی و رفع مشکلات شهرستان تلاش نماید و در ادامه افزود: دانشگاه جیرفت به عنوان یکی از مهم‌ترین مراکز علمی در جنوب استان کرمان همواره در کنار شما خواهد بود و در صورت نیاز به مشورت در امور مختلف مرتبط با شهرستان، حتماً می‌توانید روی کمک همکاران خود در دانشگاه نیز حساب کنید.

حجت‌الاسلام اصغر شاهرخی مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه جیرفت نیز با تبریک به جناب آقای بلندنظر، وی را فردی توانا، کوشا و مخلص دانست و بیان داشت: باور داریم همانگونه که در دانشگاه در پست حراست و مدیر امور اداری دانشگاه بی‌ادعا به دنبال حل مشکلات بودید، در اینجا نیز با همتی جهادی که هدیه دوران جنگ تحمیلی برای شماست، حتماً موجب پیشرفت و محرومیت‌زدایی شهرستان خواهید شد.

حاج احمد بلندنظر سرپرست فرمانداری جیرفت نیز ضمن عرض خیرمقدم، خود را عضوی از جامعه دانشگاه جیرفت دانست و بیان داشت: من در طول دوره کاری‌ام افتخار خدمت در چهار وزارتخانه را داشته‌ام ولی همواره به خود می‌بالم که سال‌هایی از زندگی کاری خود را در محیط آرام و بدون چالش دانشگاه جیرفت گذرانده‌ام و اکنون نیز در پست جدید فرمانداری امیدوارم با استفاده از تجربه‌هایی که در طی سال‌های گذشته در بخش‌های مختلف از جمله دانشگاه کسب نموده‌ام بتوانم فردی موثر در جهت پیشرفت و محرمیت‌زدایی شهرستان جیرفت باشم.