دانشگاه جیرفت / نمایش محتوا

نمایش محتوا

آغاز برنامه های هفته دفاع مقدس در دانشگاه جیرفت، با گل افشانی و عطرافشانی قبور شهدای گمنام
شنبه، 2 مهر 1401
برنامه‌های هفته دفاع مقدس در دانشگاه جیرفت با گل‌افشانی و عطرافشانی قبور شهدای گمنام آغاز شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه جیرفت، دانشگاه جیرفت در راستای گرامیداشت هفته دفاع مقدس برنامه‌های متنوعی را برنامه‌ریزی کرده است که این برنامه‌ها صبح امروز و با حضور جمعی از اعضای هیات علمی و کارمندان و دانشجویان دانشگاه بر قبور مطهر شهدای گمنام دانشگاه و گل‌افشانی و عطرافشانی قبور این شهدا آغاز شد و حاضرین با گرامیداشت یاد و خاطر شهدای گرانقدر انقلاب و دفاع مقدس، با آرمان‌های شهدا تجدید پیمان کردند.
 
برگزاری مراسم مختلف مرتبط با هفته دفاع مقدس از جمله فضاسازی محوطه دانشگاه، دیدار با خانواده شهدا، برگزاری مسابقه برای دانشجویان و فرزندان کارکنان، مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس، تجلیل از کارکنان رزمنده و ایثارگر دانشگاه، دیدار با فرمانده سپاه، پخش فیلم‌های مرتبط با دفاع مقدس و... در دستور کار ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس در دانشگاه جیرفت قرار دارد.
 
لازم به توضیح است که طی این هفته مدیریت امور فرهنگی و اجتماعی، دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، بسیج اساتید، بسیج کارکنان، بسیج دانشجویی، گروه امور دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه جیرفت مراسمی را برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس مدیریت و اجرا خواهند کرد.