دانشگاه جیرفت / نمایش محتوا

نمایش محتوا

جلسه برنامه ریزی افزایش بهره وری بخش کشاورزی با اعزام دانشجوی کارورزی بین دانشگاه جیرفت و مرکز تحقیقات کشاورزی جنوب کرمان برگزار شد
یکشنبه، 1 خرداد 1401
جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی برای اجرای ماده 23 قانون افزایش بهره‌وری بخش کشاورزی، به منظور اعزام و پذیرش دانشجوی کارورزی فیمابین دانشگاه جیرفت و مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی جنوب استان کرمان، روز یکشنبه مورخه 31 اردیبهشت 1401 برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه جیرفت، در این جلسه که رئیس، معاون آموزشی و پژوهشی، مدیر ارتباط با صنعت، رئیس دانشکده کشاورزی، مدیر مرکز رشد و مدیر حوزه ریاست دانشگاه جیرفت و همچنین رئیس، معاون آموزشی و مسئول اداره آموزش بهره‌برداران مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی جنوب استان کرمان، حضور داشتند دکتر شکفته رئیس دانشگاه جیرفت در خصوص ارتباط ویژه دانشگاه جیرفت و مرکز تحقیقات جنوب کرمان و توسعه رشته‌های تخصصی دانشگاه در مقطع تحصیلات تکمیلی نکاتی را بیان داشت و نیز با ارائه گزارشی به آمار اعضای هیئت علمی و امکانات دانشگاه جیرفت برای برقراری همکاری‌های بیشتر با مرکز تحقیقات پرداخت.

دکتر آئین ضمن ابراز خرسندی جهت تعامل و استفاده از ظرفیت دانشگاه جیرفت در بخش کشاورزی با هدف افزایش بهره‌وری و هم‌افزایی بیشتر به همکاری مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی جنوب کرمان بر اساس قوانین موجود اشاره داشت.

وی با توجه به شعار سال (تولید دانش بنیان و اشتغال‌آفرین) از جانب مقام معظم رهبری به کمیته تشکیل شده برای تولید، ترویج و تجاری‌سازی کشاورزی مبتنی به فناوری نانو و پذیرش ایده و استفاده از دانش اعضای هیئت علمی دانشگاه تاکید نمود.

دکتر احمدپور معاون آموزشی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی جنوب کرمان نیز به آیین‌نامه اجرای ماده 23 قانون افزایش بهره‌وری بخش کشاورزی، اعزام و پذیرش دانشجویان کارورز و همچنین تشکیل اعضای کارگروه مربوطه مطالبی را عرض نمود.

در ادامه دیگر اعضای حاضر در جلسه نیز در خصوص درگیر شدن دانشجو در محیط کارورزی بر اساس ظرفیت واقعی و معرفی کارورزان به شرکت‌های خصوصی توانمند و با امکانات نظیر کشت و صنعت جیرفت مطالبی بیان داشتند.

لازم به توضیح است در پایان جلسه مقرر شد محل تامین مالی هزینه‌ها از موسسه آموزش و ترویج و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری رصد و پیگیری شد و مقرر شد ابلاغ اعضای کارگروه مربوطه بصورت مشخص صادر و جلسه آتی در فرصت‌های بعدی تشکیل شود.

انتهای پیام/