مدیریت امور مالی
امروز : دوشنبه 2 اسفند 1395 / 10:16 / به وقت تهران
  • مدیر امور مالی
  • اداره دریافت و پرداخت و تنظیم حسابها
  • اداره اسناد و اعتبارات
  • قوانین و بخشنامه ها
  • بیمه تکمیلی

  •  

     نام و نام خانوادگی:  محمد فراشی

    سمت:  مدیر امور مالی

    مقطع تحصيلی:   کارشناسی ارشد

    رشته تحصیلی :   حسابداری

     

     

     

    مدیریت امور مالی با رویکرد هدايت و هماهنگي فعاليتهای واحدهای مالی و حسابداری در دانشکده‌ها و واحدها و ارائه خـدمات مشورتی و تخصصی جهت اعمال قوانين و مقــررات و نظارت بر نحوه ثبت و ضبط و نگهداری حساب‌ها با زیر مجموعه دو اداره ،اعتبارات و رسيدگي به اسناد و اداره دریافت وپرداخت وتنظیم حسابها" اقدامات لازم را به سر انجام می رسانند، و این مهم با درخواست وجه از خزانه و تأمین اعتبار نسبت به تنظيم جريان نقدينگی در سطح دانشگاه و مراقبت در تأمين به موقع نيازهای مالی براي پرداخت هزينه‌ها، با اجـــراي اصول و فنون حسابداری و نيز قوانين و مقررات مالی، محاسباتی و معاملاتی از طريق بررسی‌هاي منظم و ادواری نهایتاً به تهیه و تنظیم و نگهداری حساب ها جهت تهيه و تنظيم گزارش تفريغ بودجه در پايان هر سال مالی و ارسال آن به مراجع ذیربط و مدیریت دانشگاه صورت می پذیرد.


    شرح وظایف:

                     - اعمال تظارت مالی با رعایت مفاد آیین نامه و مصوبات هیات امنا

                     - نظارت و کنترل بر  وصول درآمدها و واریز آنها به خزانه

                     - تهیه گزارشات و صورتهای مالی و نظارت بر حفظ اسناد و  مدارک مالی

                     - انجام کلیه پرداختها و دریافتها بر طبق مقررات

                     - هدایت و ایجاد هماهنگی بین فعالیتهای اداری و تنظیم کار ادارات تابعه

                     - رسیدگی به کلیه اسناد مالی دانشگاه

     

    اهداف و برنامه‌ها:

                          - به كارگيري سيستم الكترونيكی اطلاع رسانی خدمات مالی

                          - ايجاد سيستم حسابداری تعهدی

                          - ايجاد سيستم يكپارچه درآمدهای اختصاصی (وصولی) در سطح دانشگاه

                          - به روز رساني وضعيت اموال دانشگاه

                          - برخورداری از بايگاني متمركز، امن و داراي فضاي كافی در رابطه با اسناد مالی

                          - افزايش رفاه نسبی همكاران از خدمات مالی دانشگاه



    شماره تماس:   03443347704

    داخلي:  209

    دورنگار:  03443347704

    آدرس پست الكترونيكي:  m.farashi64@gmail.com
  • اداره دریافت و پرداخت و تنظیم حسابها



      نام و نام خانوادگی: محمدرضا ابراهیمی

    سمت:   رییس اداره دریافت و پرداخت و تنظیم حسابها

     مدرک تحصیلی: لیسانس

    رشته تحصیلی :  زبان و ادبیات فارسی

    شماره تماس:

    داخلی: 207

    دورنگار:

    آدرس پست الكترونيكي:

     شرح وظایف:

     - تهیه و تنظیم لیست های حقوقی مربوط به وزارت دارایی، بانک، بیمه بازنشستگی و ....

     - تهیه و تنظیم و صدور اسناد حسابداری

     

     

    نام و نام خانوادگی: زهرا امیریان

    سمت:   کارشناس دفترداری و تنظیم حسابها

     مدرک تحصیلی: لیسانس

    رشته تحصیلی :  حسابداری

    شماره تماس:

    داخلی: 207

    دورنگار:

    آدرس پست الكترونيكي:

     شرح وظایف:

     - ثبت و نگهداری کلیه اسناد حسابداری

     - تهیه صورت مغایرت بانکی

     



    نام و نام خانوادگی: حسین مشایخی

    سمت:   کارشناس حقوق و دستمزد

     مدرک تحصیلی: لیسانس

    رشته تحصیلی :  حسابداری

    شماره تماس:

    داخلی: 207

    دورنگار:

    آدرس پست الكترونيكي:acct.mashayekhi@gmail.com

     شرح وظایف:


    - تهیه و تنظیم لیست های حقوقی مربوط به وزارت دارایی، بانک، بیمه بازنشستگی و ....



    نام و نام خانوادگی: سیدحسام الدین فاطمی

    سمت:  صدور چک

     مدرک تحصیلی: فوق دیپلم

    رشته تحصیلی :  حسابداری

    شماره تماس:

    داخلی: 207

    دورنگار:

    آدرس پست الكترونيكي:

     شرح وظایف:

    - صدور چک کلیه اسناد حسابداری


    نام و نام خانوادگی: غلامعباس سلطانی

    سمت:  حسابدار و امین اموال

     مدرک تحصیلی: دیپلم

    رشته تحصیلی :  باغبانی

    شماره تماس:

    داخلی: 207

    دورنگار:

    آدرس پست الكترونيكي:

     شرح وظایف:

    - نگهداری حساب اموال کارکنان

    -  بایگانی اسناد و قراردادهای مالی


  • اداره اسناد ،اعتبارات و تعهدات



      نام و نام خانوادگی: الهام ستایی مختاری

    سمت:  کارشناس اعتبارات و تعهدات

     مدرک تحصیلی: لیسانس

    رشته تحصیلی :  حسابداری

    شماره تماس:

    داخلی: 207

    دورنگار:

    آدرس پست الكترونيكي:

     شرح وظایف:

     - تامین اعتبار کلیه اسناد هزینه 

     - نظارت بر رسیدگی کلیه اسناد هزینه



    نام و نام خانوادگی: فاطمه عارفی

    سمت:  کارشناس رسیدگی به اسناد

     مدرک تحصیلی: فوق دیپلم

    رشته تحصیلی :  حسابداری

    داخلی:207

    شرح وظایف:

    - رسیدگی به کلیه اسناد هزینه مطابق با آیین نامه مالی و معاملاتی و قوانین و مقررات

    - انجام امورات مربوط به درامد های اختصاصی